Pagini

duminică, 13 octombrie 2013

"Today I..." & "What if..."

   Astazi deschid seria postarilor "Astazi, Eu...(Today I...)" si "Cea-ar fi daca...(What if...)". Imi doresc sa fie ca un fel de joc si sper sa participati cu drag pentru ca eu va invit... 
   Ca orice joc, propun niste reguli ... Nu este foarte complicat. In fiecare saptamana, vor exista doua astfel de postari. Una care se va intitula "Astazi, Eu...(Today I...)" si cealalta "Ce-ar fi daca...(What if...)" Aici interveniti voi, cititori si cititoare... Ma astept sa primesc de la voi o propunere...sau mai multe :). Imi doresc sa postez gandurile voastre alaturi de gandurile mele. Puteti sa imi scrieti orice si eu voi transcrie in cele doua postari. In partea stanga aveti un formular de contact pe care il puteti folosi sa imi trimiteti propunerile voastre. Astfel va este mai usor si mai rapid sa imi scrieti.
   Continutul propunerilor voastre imi doresc sa fie cam asa : " Astazi, Eu ... as vrea sa zbor spre Soare..." sau, "Astazi, Eu...vreau sa dorm.../prefer inghetata.../ma simt rau..." - "Ce-ar fi daca...as iesi la o plimbare?" sau, "Ce-ar fi daca...astazi nu m-as duce la birou? / as evada la munte?/stelele s-ar vedea si ziua?". Nu trebuie sa fie intrebari care sa isi gaseasca neaparat raspunsuri....Doar niste ganduri pe care poate niciodata nu le-ati spus sau scris.
   Bineinteles, asa cum va puteti da seama din titlu, puteti sa va formulati gandurile in ce limba vreti...romana, engleza, franceza sau ce limba va mai place si o cunoasteti. Voi scrie fiecare gand in cele doua postari alaturi de numele vostru.
   Sper sa imi impartasiti entuziasmul pentru aceasta idee si sa ma sustineti si sa imi scrieti. :)  Postarile vor aparea in fiecare sambata si duminica. Aleg aceste zile pentru ca este week-end si cu totii ne relaxam (desi eu nu am fiecare week-end liber pentru ca sunt unele in care lucrez, dar voi onora fiecare postare, in fiecare saptamana).
   Astept cu mare nerabdare ideile voastre :)

Un zambet,
                               Sakura Wisdom.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...